Des chooses je devois faire aujurd'hui



Eftersom mitt huvud känns som en pingisboll kommer här en lista över saker jag ska göra idag, eller i alla fall inom en väldigt snar framtid...

Duscha och byta kläder efter filmnatten
Städa (och dammsuga! :S)
Skriva klart franskan
Inte däcka
Sammanställa faktan om Nya Zeeland
Kolla på Råttatouille
Skriva engelskan
Räkna matte
Skriva historian
Skriva krönikor om uppbrott och vad vi egentligen vill ha
Inte dränka mig själv i thé
Skriva reccension på...
- Valkyria
- Trainspotting
- Elephant
- Tuck Everlasting
- Team America: World Police
- Boog och Elliot 2
- Pans Labyrint


Haha, önska mig lycka till, det lär behövas. Särskilt på punkten inte däcka...
Bless and ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0