Freaky Friday


Söta lilla Lufs-Tufs...

Hej sötisar!
Förlåt att jag varit så grymt dålig med uppdatering idag, men jag hoppas att ni överlever ändå. :)
   Idag har jag i alla fall varit hos världens finaste Jojja. Pratat, ridit i snön och ätit fönstershoppingkakor från Ica Maxi. Livet blir så mycket bättre när du är med mig. :D Söt nöt är vad du är!
   Kom hem rätt sent och kollade på Let's Dance, käkade pizza, tog in knashästen och kollade på film med mamma och Ella. Reccension kommer när jag orkar skriva den. :P

Btw, 8 timmars sömn på 2,5 dygn är lite lite, bara så ni vet. Nu ska jag drick amer thé. Är ju bara uppe i fyra koppar än så länge. Eller egentligen har jag ju inte druckit en enda idag, det är ju över midnatt. See ya!
Bless and ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

DU 'r bäst, minst lika bra som jag iallafall ! =D <3

2009-02-16 @ 17:14:55
URL: http://nagazaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0