Jag ska slåss i dina kvarter

Yeah!
Idag ska bli dagen när jag fångar dig
Idag ska bli dagen när du, du blir min
Du tror ingen ser men jag har sett dig och vet att du längtar bort
O jag må vara luggsliten och sken, aldrig fel
Jag ska slåss i dina kvarter
Jag ser gata upp, gata ner
Jag skrika ut ditt namn
Som alla vet
Jag ska slåss i dina kvarter
Jag ser gata upp, gata ner
Jag ska bygga oss en sol
I luften av dina drömmar ska jag bo

Idag ska bli dagen när jag välter dig
Idag ska bli dagen när du kysser mig
Och vi har väntat för länge och saker har kommit emellan
Men aldrig mer¨Jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner
Jag ska slåss i dina kvarter
Jag ser gata upp, gata ner
Jag skrika ut ditt namn
Som alla vet
Jag ska slåss i dina kvarter
Jag ser gata upp, gata ner
Jag ska bygga oss en sol
I luften av dina drömmar ska jag bo

Kom som du är
Kom vackra
Kom, kom som du är
Kom vackra
Kom, kom som du är
Kom vackra
Kom
Jag ska slåss i dina kvarter
Jag ser gata upp, gata ner
Jag skrika ut ditt namn
Som alla vet
Jag ska slåss i dina kvarter
Jag ser gata upp, gata ner
Jag ska bygga oss en sol
I luften av dina drömmar ska jag bo

Älska! <3<3<3<3
Hihi, vad fjortis jag är ibland. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0