Lundi

9 februari 2009




Det är hjärtskärnade vackert där jag bor. På sommaren är allt grönt, med små inslag av blommor. Och på vintern sover världen under ett täcke av vitaste snö. Man vill bara göra snöänglar hela dagarna, och samtidigt drömmer jag om värme.

Underbart med lov nu i vilket fall som helst. Jag erkänner stolt att det enda vettiga jag har gjort idag var att laga mat, annars har jag suttit alldeles för länge vid datorn och kollat på Sex and the City.

Men nu börjar det bli hög tid att ta sig i kragen och göra något av livet. Om en timma eller så bär det av till staden för någon timmas träning på gymmet och sedan bio med sötaste Sofia. Och vi snackar inte om vilken film som helst, utan Valkyria...
Bless and ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0