Melodifestivalen deltävling 2



Jo, jag vet att det börjar bli lite i senaste laget. Men här kommer en summering av kvällen.


Till final: Måns Zelmerlöw - Hope & glory, HEAT - 1000 miles

Till andra chansen: Amy Diamond - It's My Life, Lili & Susie - Show me heaven

Internationella juryns favorit: Amy Diamond - It's My Life

Kvällens bästa: Lasse Lindh och Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter

Kvällens fulaste: Killen i HEAT's liiite för tighta byxor.

Kvällens konstigaste: Hur kunde Lasse Lindh komma sist?

Kvällens näst konstigaste: ... fruktansvärt osynkade armrörelser. Det såg ju bara ut som om de höll på att drunkna.

Kvällens löjligaste: Amy Diamond. Allvarligt, vad är poängen med henne? Hur kan alla tycka hon är så bra?

Kvällens tråkigaste: Petra Mede. Hur blev hon komiker?

Kvällens saknad: Björn Gustafsson och Kristian Luuk, den här veckan också...

Kvällens sötaste: Lasse Lindh, alla gånger.

Kvällens dåligaste: Röstningsreglerna. SVT är galet pengakåta. De förlorar bara på det själva.


Snälla, kommentera om ni också sörjer att Lasse Lindhs briljans inte blev förstådd! Jag börjar känna mig lite ensam...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Bra update, det behövde jag! Missade det igår...



Vem va bäst tycker du då? kul att Måns gick vidare tycker jag...

2009-02-15 @ 23:07:08
URL: http://jessejesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0