Mercrediii


Bilden har inte ett dugg att göra med texten, men den gör mig också glad. :P


Har varit en lååång dag idag. Så lång att den känns som två. Eller ännu fler.

Först var vi i skolan och hade naturkunskap och matte. Måste erkänna att jag verkligen saknar att läsa astronomi och kärnfysik. Det är något fel med mig... ;)

Sedan drog vi till Göteborg med EOS, gick på Världskulturmuséet (som var kul) och Konstmuséet (som var tråkigt) och sprang sedan runt i Nordstan och letade efter en resturang med både glutenfri och vegetarisk mat som var billig och lät gott. Vi hittade inget och åt på något skitkonstigt ställe tillslut. Usch! :S

And then, the efterlängtade musikal Mary Poppins! Den var verkligen helt underbar. Vet inte om artisterna var så bra i själva verket, och våra platser var väll inget att skryta om, men den gjorde mig glad. Helt otroligt glad. Vilket resulterade i en spontan dans och sång utanför operan och en galet mysko busstur tillbaka till regnstaden med Josefajne, Ekelak och Sebbe. Men det viktigaste är att man är glad.

Nu börjar jag bli sjukt trött, så jag ska snart sova. Men först måste jag plugga idrottsteori, prov imorgon. Hoppsan...
Bless and ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0