Movienight


Bild: Google (från filmen Trainspotting)

Haha, har sovit max 30 minuter det senaste dygnet. The reason: filmnatt på gården med några av de sötaste människor som finns. Bella, vi äger på djupa samtal. ;)
   Hur kul som helst i alla fall! För ngn så filmgalen som mig finns det inte många lika bra sätt att spendera en natt på. :P Filmerna jag såg var Trainspotting, Elephant, Boog och Elliot 2, Team America: World Police, Pans Labyrint och Big Fish (fast tyvärr var det sista halvtimman på den som jag sov... :P ). Och början på The Day After Tomorrow, innan lite serious talk kändes viktigare. :)

Har ni tur kommer det reccensioner på de filmer jag inte sett tidigare, har ni otur får ni det inte. Hur länge har ni förresten varit vakna som längst? Och hur lyckades ni med det? Lilla jag vill inte gå och lägga mig innan i kväll. ;)
Bless and ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0