Nattvanor



Saker jag gör mitt i natten i stället för att sova (och som jag verkligen måste sluta med)...

- Tvättar kläder jag fått för mig att jag verkligen MÅSTE ha nästa dag

  • Lyssnar på Lasse Lindh (haha, jag börjar bli löjligt besatt xD)

  • Kollar på film

  • Skriver onödiga saker på datorn...

  • Läser gamla modetidningar

  • Dricker thé (allvarligt, hur dum kan man bli?)

  • Löser soduku

  • Försöker bestämma mig för om jag ska träna nästa dag eller inte...

  • Hittar på gulliga liv med personer jag aldrig kommer leva med. Jag tror jag ska börja berätta dem för er, det är galet sött. ;)


Jag skyller allt på att jag är inbiten nattmänniska. Lätt att jag tänker skaffa en utbildning som gör att jag kan jobba på nätterna och sova på dagarna.
Bless and ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0