Sunday


Markus Krunegård. Han är en vampyr. ;)
Bild: Google

Jag är verkligen förkyld idag. Det är inget som slår mig direkt när jag vaknar, men som undan för undan visar sig. Jag är inte förkyld, jag är jätteförkyld. Näsan rinner, jag känner mig som en stor slemboll och får nysattacker var tredje minut. Det börjar bli lite jobbigt måste jag erkänna.


Fast på samma gång älskar jag att vara sjuk. I alla fall om man är lite lagom sjuk, typ feber eller lite lagom migrän. När man liksom tryckt i sig tillräckligt med Alvedon för att ta bort den värsta huvudvärken, men fortfarande mår illa och känner att nej, det blir ingen skola för mig idag. När man i stället sätter sig och tittar på söta filmer, som Notting Hill, eller bara ligger under täcket och lyssnar på Markus Krunegård och Lasse Lindh. Det är mys det.


Olyckligtvis känner jag mig inte riktigt så sjuk än. Jag måste ändå sitta och skriva på min engelska inlämning som skulle varit inne för typ en månad sedan. Fast det gör jag egentligen inte. Jag har inte ens öppnat dokumentet på datorn än. Istället läser jag världens bästa tidning, IKON 1931, och har precis lyckats hitta en jättegullig basist. Om någon av er känner Jesper Sandberg i Intohimo kan ni väll skicka hans nummer till mig?

Bless and ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0