Du är lika söt som jordgubbsglass och jag får fjärilar i magen bara av att se på dig






Det har varit en fin dag idag, och jag har varit rysk balleirna igen. Även om en älskad vän har haft ångest och jag har försökt lyssna. Förlåt om jag inte gjort det illräckligt. Sedan chockerade jag mig själv med att ännu en gång tycka en viss person är galet söt. Jag kan lliksom inte hjälpa det...

Fick MVG i ämnet jag alltid haft svårast för, och var lycklig tills jag insåg att jag, i min värld, kört på ett annat. Men jag var i alla fall inte ensam om det. Sen cyklade jag galet långt på gymmet, spelade teater med underbara Tankespridarna och rökte in ungdomsgården ordentligt. Men det var roligt i alla fall.

Nu ska jag sova, för i morgon måste jag plugga matte och så ska jag träna. Och sen blir det maskerad! :D
Sov så gott små söta porslinsfåglar där ute!
Bless and ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0