Idag, igår och imorgon



För tillfället känner jag att jag verkligen pressar mig själv till max. Är uppe tidigt, lägger mig jättesent, tränar, spelar teater och har en massa plugg i skolan. Dessutom äter jag lite när jag känner mig stressad, och det är ingen kanon-kombination med äcklig skolmat. Som idag - skola 8-15 och sen träning. Var inte hemma innan 5, och då var jag helt slut. Det enda jag stoppat i mig på hela dagen var ett knäckebröd. ETT! Vad sysslar jag med egentligen?

Likadant var det igår, teater repetition, springa i 2hand affärer, träna och sedan en massa plugg. Till seeent in på natten. Och lite Marie-Antoinatte. Det var dumt. Men filmen var bra. ;)

Nu ska jag plugga lite mer (suck...), och träna på mitt svenskaföredrag om Shakespeare. Intressant, men lite nervöst att redovisa inför hela klassen. Men men. Och film vill jag se på med!

Tomarrow gäller redovisning, simning med skolan, eventuellt springa på morgonen, konfisarna och kalas för sötaste lilla 9-åriga kusinen. Grattis A! <3

Haha, grymt tråkigt och ointressant för er att läsa, men idag kan det inte hjälpas. För jag är helt borta i huvudet just nu... :P
Bless and ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0