Ingen vampyr kom till mig i natt trots att jag lämnade fönstret öppet.



Det är en fin dag idag. Minus snön som kom i natt, för den är lika äcklig som skoskav av finaste skorna. Men i natt föddes i alla fall en ny liten lammis, och hon är sjukt fin. Fast fruktansvärt tjatig är den där lilla rackarungen... Och jag, jag springer runt och leker Blair i Gossip Girl, det är skojigt må ni tro!

Var i skolan en kort sväng och repeterade lite till EOS:en, men Sebastian hade ont och vi hade egentligen inget kvar att göra, så vi åkte hem vid elva igen. Så sen dess har jag varit hemma och käkat, läst Mansfield Park och fixat i stallet. Nu ska jag gå och plugga lite matte till provet i morgon. Funktioner B, uscha...
Bless and ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0