Lilla regnstaden

Mitt underbara Borås. Bilderna tog jag i tisdags, innan snön kom igen...


Borås sötaste balkong. Den vill jag ha, fast utsikten mot Kungsleden måste suga...

Det är något franskt över äldre män i rad på parkbänkar...


Till och med stora vägar kan vara vackra, om man bara ser skönheten i dem...

Så välkomna till Borås snyggingar! Och särskilt till OAS 21-25 juli. Då blir det värsta partyt. Kom hit och se hur kul det är, och sen tar ni med era kompisar nästa år. Då ses vi på Arenan! :P
Bless and ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag kan ju inte påstå att jag älskar Broås men det har gått ganska bra att bo här ett tag och ja du har rätt det regnar inte så mycket mer här än i andra orter i närheten.

2009-03-23 @ 22:44:18
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0