Momomomonday!




Ibland bar vaknar man och känner att Nej, den här dagen kommer inte funka. Så var det idag, men det höll bar ai sig någon timme, och sedan var det mys.

Efter en massa lektioner, en demokrati föreläsning och hallonpaj till lunch med sötaste T så tog jag en promenad till badhuset. Tänkte simma 20 längder, men det var så galet skönt att det plötsligt var 50! När man väl kommer in i det så är det galet skönt att träna. :)

Nu har jag skrivit färdigt mina engelska inlämningar och mejlat dem till min lärare, så nu är det bara franskan kvar. Och så lite prov... Men nu ska jag gå och läsa lite i Mansfield Park innan jag ska sova. Det är ett fint slut på dagen.
Bless and ♥

P.S. Jag har hittat min grafräknare! Trodde jag tappat bort den för alltid. Galet glad var vad jag blev. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0