Myspys med lillhästen och tanten ;)


Lillhästen. Egensinnig som få, men galet söt.

Beslutade mig tillslut idag för att det var färdigvilat för pållarna (okej, E red igår, men ändå :P) och åkte hem lite tidigare för att hinna rida. Mango var ovanligt snäll, men han är fortfarande jobbig. Börjar inse att det är fel häst för mig.

Gjorde också något som mest var dumt, på ett kul sätt. Skrittade ut med E's söta gamla tant som jag ridit typ tre gånger förut, men aldrig själv. Men det gick hur bra som helst. Jösses vilken underbar häst säger jag bara!

Bless and ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lie tråkigt med Mango .. =( Va sägs om en dressyrträning med honom när paddocken är okej att rida där ? Jag kan ju åtminstonde försöka ?



Puss och Kram <3

2009-03-05 @ 10:30:11
URL: http://nagazaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0