Samedi






Lördag. En av veckans sju finaste dagarna. Den där dagen då man antingen ska sova, eller göra massor. Idag känns det som om jag gjort alternativ nummer två, fast det har inte blivit så mycket gjort ändå. :P

Var i alla fall på BKU's ledarfrukost i Pingst och frukostade med C, L och M som jag inte träffat på evigheter. Och så råkade jag hälla ut en kopp thé över mig. Hoppsan...

När jag väntade på bussen hittade jag ett pressentkort på Ord & Ton i väskan, så jag stack dit och brände det. Dessutom hade de bokrea, så det blev tre böcker. För helt gratis. Sånt gillar vi!

Sedan blev det lite allmänt pyssel, städning och bokläsning (det är så sjukt mysigt att läsa böcker, jag måste göra det mer!). Och givetvis Melodifestivalen. Kul att La Voix vann, men det var verkligen oväntat. Kul att kolla på när folkets röster delades ut, alla artister hade så sjukt skojiga miner ju! Men måste väll erkänna att jag höll på Alcazar. För gamla goda tiders skull...
Bless and ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0